Hogyan lehet reklamációt benyújtani?
Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a kisokos@bonami.hu e-mail címen. Töltsd ki a reklamációs űrlapot, a termékkel együtt tedd bele csomagba és küldd vissza az alábbi címre:
BONAMI.CZ a.s. - Győri Depo
CST
Győr
9041
Hol láthatom a rendelésem állapotát?
A megrendelés állapotáról és annak várható kézbesítéséről két helyen találsz információkat. A saját Bonami fiókodban a Rendeléseim részben, valamint a rendelésben megadott e-mail fiókban, ahova minden alkalommal értesítést küldünk, amikor változás történik a rendelés állapotában.
Hogyan tudom törölni vagy módosítani a rendelést?
Ha módosítani szeretnéd a rendelésedet, vedd fel kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal! A rendelés számának megadása után kérheted a szállítási dátum/cím megváltoztatását, további termékeket adhatsz a rendeléshez vagy kérheted a rendelés törlését. A rendelés számát a Bonami fiókodban a Rendeléseim részben vagy a rendelést megerősítő e-mailben találod.