Mid Season Sale | Vásárolj akár 30%-kal olcsóbban →
Tavasz otthon és a szabadban | Inspirálódj →
1 750 Ft nekedRegisztrációBejelentkezésKosárMenu

Gyakori kérdések

Hogyan lehet reklamációt benyújtani?

Hogyan lehet reklamációt benyújtani?

Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a kisokos@bonami.hu e-mail címen. Töltsd ki a reklamációs űrlapot, a termékkel együtt tedd bele csomagba és küldd vissza az alábbi címre:

BONAMI.CZ a.s. - Győri Depo
CST
Győr
9041

Hol láthatom a rendelésem állapotát?

A megrendelés állapotáról és annak várható kézbesítéséről két helyen találsz információkat. A saját Bonami fiókodban a Rendeléseim részben, valamint a rendelésben megadott e-mail fiókban, ahova minden alkalommal értesítést küldünk, amikor változás történik a rendelés állapotában.

Hogyan tudom törölni vagy módosítani a rendelést?

Ha módosítani szeretnéd a rendelésedet, vedd fel kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal! A rendelés számának megadása után kérheted a szállítási dátum/cím megváltoztatását, további termékeket adhatsz a rendeléshez vagy kérheted a rendelés törlését. A rendelés számát a Bonami fiókodban a Rendeléseim részben vagy a rendelést megerősítő e-mailben találod.