Lépj be a Bonami világába és szerezd meg az első vásárlás után járó, akár 1 750 Ft kedvezményt! Lépj be a Bonami világába és szerezd meg az első vásárlás után járó, akár 1 750 Ft kedvezményt!
  • Minden nap új ötlet és inspiráció
  • 1 750 Ft hűségpontokban első vásárlásod után
  • Mentsd el a legjobb termékeket a Kedvencek közé
vagy
Belépés Facebook fiókkal
Figyeljük helyetted!

Termékfigyelés bekapcsolva:: A nevű termék mostantól figyelve van!

Amint újból elérhető lesz ez a termék, a(z) e-címen értesítünk Téged! Ha szeretnéd, megváltoztathatod a termék figyeléséhez kapcsolt email címet, illetve a termék figyelését is lehetőséged van deaktiválni. Megváltoztathatod a figyelmeztetéshez kapcsolt email címet.

Ok
Figyelés kikapcsolva

A termék figyelését kikapcsoltad. Ha továbbra is szeretnéd figyelemmel követni, itt tudod újra aktiválni a figyelést.

Ok

Valaki megelőzött!

Sajnáljuk, de valaki megelőzött! :-( A terméket már valaki megvette! Bekapcsolva hagyjuk a termékfigyelőt, hogy legközelebb véletlenül se maradj le róla! Amennyiben már nem szeretnéd figyelni a terméket, deaktiváld a figyelőt! deaktiválás.

Ok

Az oldal felhasználóbarát működéséhez sütiket használunk! Hogyan használjuk fel a sütiket? Itt olvashatsz róla.

ok
Legszélesebb kínálat a még szebb otthonért.
FőoldalVásárlásVásárlásGyakori kérdések

Gyakori kérdések

Hogyan lehet reklamációt benyújtani?

Hogyan lehet reklamációt benyújtani?

Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a kisokos@bonami.hu e-mail címen vagy a 06 1 550 7606-os telefonszámon. Töltsd ki a reklamációs űrlapot, a termékkel együtt tedd bele csomagba és küldd vissza az alábbi címre:

Bonami ID 1915, Frogman s.r.o.
Környei út 44
2800 Tatabánya

Hol láthatom a rendelésem állapotát?

A megrendelés állapotáról és annak várható kézbesítéséről két helyen találsz információkat. A saját Bonami fiókodban a Rendeléseim részben, valamint a rendelésben megadott e-mail fiókban, ahova minden alkalommal értesítést küldünk, amikor változás történik a rendelés állapotában.

Hogyan tudom törölni vagy módosítani a rendelést?

Ha módosítani szeretnéd a rendelésedet, vedd fel kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal! A rendelés számának megadása után kérheted a szállítási dátum/cím megváltoztatását, további termékeket adhatsz a rendeléshez vagy kérheted a rendelés törlését. A rendelés számát a Bonami fiókodban a Rendeléseim részben vagy a rendelést megerősítő e-mailben találod.

A regisztrációval elfogadod oldalunk Adatkezelési szabályzatát.