Kerti termékek akár 20% kedvezménnyel | Spórolj még ma →
1 750 Ft nekedRegisztrációBejelentkezésKosárMenu

Áruvisszaküldés menete

Nem tetszik a megrendelt termékek egyike? Vagy sérülten érkezett az áru? Semmi gond! A Bonamin visszaküldheted a megrendelésedet, legyen szó kispárnáról vagy nagy, ötszemélyes ülőgarnitúráról! A szabványos és túlméretes termékek visszaküldésére vonatkozó teljes útmutató ezen az oldalon található.

Nagyobb bútor visszaküldése

Például kanapé, asztal, fotel vagy nagy komód.

1. Lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal!

Tudasd velünk, mi miatt szeretnél panaszt tenni, és mi mindent megszervezünk. Lépj velünk kapcsolatba az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

Amennyiben sérült áru érkezett hozzád, 2 napon belül küldj képet róla és a dobozról a kisokos@bonami.hu e-mail címre, ellenkező esetben nem tudjuk megreklamálni a futárszolgálatnál.

2. A futárszolgálat ingyen visszaszállítja hozzánk az árut

A bútort egy minősített futárszolgálat vagy a Bonami Futár veszi át. Igény szerint a visszaküldeni kívánt bútor becsomagolása is megoldható.
  • Az elszállítás dátumát ügyfélszolgálatunkon keresztül egyeztetheted. Abban az esetben, ha a fuvarozónak nem felel meg az általad megadott dátum, felveszi veled a kapcsolatot, és megbeszéltek egy új dátumot.
  • A visszaküldeni kívánt küldemény átvételének pontos időpontját - a futárszolgálat leterheltsége miatt - nem lehet megmondani.
  • A csomag futárnak történő átadásakor kérj átvételi igazolást. Gondoskodni szeretnénk arról, hogy a csomag ne vesszen el útközben.
  • A teljes visszaszállítást mi fizetjük. Ne felejtsd el letölteni és kitölteni a reklamációs űrlapot, és beletenni a küldeménybe. Az előre kitöltött reklamációs űrlapot a Rendeléseim részben találod.

REKLAMÁCIÓS ŰRLAP

3. Feldolgozzuk a reklamációt és visszatérítjük a pénzt

A reklamáció rendezésére 14 napunk van. Ez alatt az idő alatt visszautaljuk az összeget a számlaszámra, amit a reklamációs űrlapon megadtál.

Egyéb termékek visszaküldése

Például lakástextília, lámpa vagy dekoráció.

1. Töltsd ki a reklamációs űrlapot

A már kitöltött reklamációs űrlapot megtalálod a Rendeléseim résznél. De a számlával együtt az e-mailedre is elküldtük. 
Egyiket sem találod? Tölts ki egy üres űrlapot az alábbi gombra kattintva.

REKLAMÁCIÓS ŰRLAP

Az űrlapot ne felejtsd el beletenni a visszaküldendő csomagba. Ha valamilyen okból mégsem tudod csatolni, kérjük, egy papíron tüntesd fel a megrendelés számát és azt a bankszámlaszámot, ahová szeretnéd, hogy a pénzt visszautaljuk.

2. Gondosan csomagold be a terméket

Állítsd vissza a terméket eredeti állapotába. Óvatosan csomagold be az eredeti dobozba. Fontos, hogy védve legyen a további sérülésektől. Ehhez például extra újságpapírt is tehetsz hozzá. Törékenyebb termékekhez viszont buborékfóliát vagy molitán habot ajánlunk.

A csomagnak tartalmaznia kell:

  • a visszaküldendő terméket
  • a kitöltött reklamációs űrlapot (vagy leglább a rendelés számát és a számlaszámot a pénz visszautalásához)
  • töltőanyagot a további sérülések elkerülése érdekében

3. Küldd vissza nekünk a terméket

Erre 4 mód áll rendelkezésedre: .


1. Visszaküldés a Bonami Boltban

A terméket ingyenesen visszaküldheted a Bonami Boltban. Elérhetőségét itt találod.

2. Visszaküldés DPD-vel

A DPD futár házhoz megy a csomagért és visszaszállítja azt hozzánk. Mindez számodra ingyenes. A DPD ingyenes visszaküldést ezen a linken rendelheted meg. A futár olyan csomagot tud átvenni, amelynek súlya nem haladja meg a 30 kg-ot és a csomag egyik oldala sem hosszabb 170 cm-nél.

3. Visszaküldés GLS-szel

Az elszállítást a GLS oldalán keresztül tudod megrendelni ezen a linken. A futár olyan csomagot tud átvenni, amelynek súlya nem haladja meg a 30 kg-ot és a csomag egyik oldala sem hosszabb 170 cm-nél.

4. Visszaküldés a Magyar Postán keresztül

A A postai úton történő ingyenes visszaküldés esetén bármelyik Magyar posta kirendeltségen feladhatod a csomagot. Feladásnál a címzettnek a következőt kell megadni:
Bonami - Győri Depo CST, Győr, 9041

BONAMI.CZ a.s.

A Magyar postán olyan csomagot tudsz ingyenesen feladni, amelynek súlya nem haladja meg a 30 kg-ot és a csomag egyik oldala sem hosszabb 170 cm-nél.

4. Várj a pénz visszautalására

A visszautalásra 14 napunk van. Ez alatt az idő alatt visszaküldjük a pénzt a bankszámlára, amit a reklamációs űrlapon megadtál.

Gyakori kérdések

A termék visszaküldése után mennyi idővel kapom vissza a pénzem?

Ha a küldemény kézhezvételétől számított 14 napon belül eredeti csomagolásában visszaküldöd nekünk a terméket, a teljes összeget visszautaljuk a számládra. Ha erről lemaradtál, akkor sincs gond. A nem kicsomagolt árut továbbra is visszaküldheted. 30 naponként (az átvételtől számított 15. naptól kezdődően) az eladási ár 5%-ával csökkentjük a visszautalt összeget. Így fedezzük a visszaszállítással kapcsolatos legszükségesebb költségeket. A tőlünk vásárolt matracot 45 napon belül küldheted vissza. Részletes tájékoztatást lejjebb, a reklamációs szabályzatban találsz.

Van-e lehetőség a termék Bonami Boltban történő visszaküldésére, és ez ingyenes-e?

Igen, az árut vissza lehet küldeni üzletünkben is, és a visszaküldés teljesen ingyenes. Üzletünk munkatársai szívesen segítenek.

Hogyan készítsem fel az árut a visszaküldésre, és hogyan küldjem vissza?

Csomagold be a terméket úgy, hogy a lehető legjobban védve legyen a szállítás közbeni esetleges sérülésektől. A visszaküldött küldeménynek tartalmaznia kell: a visszaküldött terméket, a kitöltött reklamációs lapot és a töltőanyagot, amely megakadályozza a további sérüléseket (buborékfólia, újság, polisztirol stb.). A visszaküldés a DPD-n és más csomagküldői szolgáltatókon keresztül díjmentes, a részletes eljárásért olvasd el a Reklamáció/Áruvisszaküldés részt.

A visszaszállítás jár-e költséggel?

A túlméretes áruk visszaküldése ingyenes. Más termékek esetében ingyenes a visszaküldés, ha DPD-n keresztül vagy postai rendelésen keresztül történik a szállítás.

A teljes terméket vissza kell küldeni, vagy elég csak a sérült részt?

Ha van rá lehetőség, küldj fotókat a sérült termékről, és reklamációs osztályunk egyezteti veled a részleteket. Abban az esetben, ha nem tudsz fotót küldeni, a teljes termék visszaküldése szükséges.

Nem találtad meg a választ a kérdésedre?

06 1 550 7606 - Munkanapokon 8:00 és 16:00 között
kisokos@bonami.hu