Nappali akár 25% kedvezménnyel | Spórolj még ma →
Applikációnk megújult | Fedezd fel az előnyeit →
4 000 Ft nekedRegisztrációBejelentkezésKosárMenu

Vásárlási információk

A Bonami egy lakberendezési webáruház, naponta megújuló inspirációkkal és széles termékválasztékkal. Több mint 20 000 legnépszerűbb termékünk azonnal szállítható. Rövid időn belül kiszállítjuk őket, vagy Bonami Boltban történő átvételre készítjük elő.

Biztonságos és kényelmes vásárlás

10x nagyobb választék, mint bárhol másholAz otthonok egyedi berendezéséhez több mint 60 000 terméket - köztük 30 000-et azonnali szállítással - kínálunk. Ez nagyon sok, de lehetne akár több is. Termékeinket körültekintően választjuk ki - a dizájn, a minőség és az ár szempontjait figyelembe véve.
365 napos visszaküldési lehetőségMegannyi forma, árnyalat és minta... Nálunk egy egész év áll rendelkezésre, hogy megbizonyosodj arról, hogy a kiválasztott darab valóban illik-e hozzád. Teáskanna vagy kanapé? Terméktől függetlenül, mi visszavesszük tőled! És a visszaszállítást is mi álljuk.
12 európai országban működünkNem vagyunk egy vad piactér, ahol névtelen eladók ezrei várnak, így nálunk nem kell aggódnod a vámok és a garancia miatt sem. Prágai központunkból 12 európai országban intézzük üzleti tevékenységeinket. Az ellenőrzött árukat gyorsan és lehetőség szerint egy küldeményben szállítjuk.
Emberi megközelítésNéhány szám mindent elmond: az ügyfelek 96%-a ajánl minket, a hívások 99%-át egy percen belül felvesszük, és a hívások 0%-át kezeli robot. Velünk minden kérést gyorsan és sikeresen megoldhatsz. Ez a Bonami vérében van, már a 2013-as megalapítás óta.

Gyakori kérdések

Hogyan nyújthatok be reklamációt?

Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a kisokos@bonami.hu e-mail címen. Töltsd ki a reklamációs űrlapot, a termékkel együtt tedd bele csomagba és küldd vissza az alábbi címre:

BONAMI.CZ a.s. - Győri Depo
CST
Győr
9021
Még TÖBB a reklamációról és visszaküldésről

Hol láthatom a rendelésem állapotát?

A megrendelés állapotáról és annak várható kézbesítéséről két helyen találsz információkat. A saját Bonami fiókodban a Rendeléseim részben, valamint a rendelésben megadott e-mail fiókban, ahova minden alkalommal értesítést küldünk, amikor változás történik a rendelés állapotában.

Hogyan tudom törölni vagy módosítani a rendelést?

Ha módosítani szeretnéd a rendelésedet, vedd fel kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal! A rendelés számának megadása után kérheted a szállítási dátum/cím megváltoztatását, további termékeket adhatsz a rendeléshez vagy kérheted a rendelés törlését. A rendelés számát a Bonami fiókodban a Rendeléseim részben vagy a rendelést megerősítő e-mailben találod.

Ügyfélszolgálat

ügyfélszolgálat 06 1 550 7606 / munkanapokon 8:00-tól 16:00-ig
whatsapp  +420 232 005 040
online chat (a képernyőn jobb oldalon, lent található)