Több mint 30 000 termék garantált karácsony előtti kiszállítással →
4 000 Ft nekedRegisztrációBejelentkezésKosárMenu

Reklamáció és termékvisszaküldés

Nem tetszik a megrendelt termékek egyike? Vagy sérülten érkezett az áru? Semmi gond! A Bonamin visszaküldheted a megrendelésedet, legyen szó kispárnáról vagy nagy, ötszemélyes ülőgarnitúráról! A szabványos és túlméretes termékek visszaküldésére vonatkozó teljes útmutató ezen az oldalon található.

365 napos termék-visszaküldési lehetőség
45 napos visszaküldési lehetőség a matracokra
Túlméretes termékek ingyenes és problémamentes visszaküldése

Termékkel kapcsolatos reklamáció

A termék törött, hiányos vagy használat közben tönkrement.

Termékvisszaküldés

A termék más, mint a képen, nem tetszik vagy egyszerűen csak meggondoltam magam.

Gyakori kérdések

Visszaküldöm a terméket. Milyen hosszú a visszatérítés ideje?

A visszautalásra 14 napunk van. Ez alatt az idő alatt visszaküldjük a pénzt a bankszámlára, amit a reklamációs űrlapon megadtál.

A Bonami Boltban is ingyenesen lehet visszaküldeni a terméket?

A terméket az Arena Mallban található Bonami Boltban is visszaküldheted, mindezt ingyen. Amennyiben szükséges, üzletünk munkatársai segítenek neked.

Hogyan kell előkészíteni és visszaküldeni a terméket?

A terméket úgy csomagold be, hogy a lehető legnagyobb mértékben védve legyen a szállítás közbeni esetleges sérülésektől. A visszaküldött csomagnak tartalmaznia kell: a terméket, a kitöltött reklamációs űrlapot, a további sérüléseket megakadályozó töltőanyagot (buborékfólia, újságpapír, polisztirol stb.) A visszaküldés a DPD vagy csomagküldési szolgáltatókon keresztül díjmentes, a részletes eljárásért olvasd el a Visszaküldés/visszavétel részt.

Pénzbe kerül a visszaküldés?

A túlméretes termékek visszaküldése ingyenes. Egyéb termékek esetében a visszaküldés ingyenes, amennyiben a DPD vagy postai szolgáltatást használod.

Az egész terméket vagy csak a törött részt kell visszaküldenem?

Amennyiben lehetséges, kérünk, küldj fényképet a sérült termékről és a kárrendezési osztályunk megbeszéli veled a részleteket. Ha a hibás terméket fényképek küldése nélkül küldöd vissza hozzánk, az egész terméket vissza kell küldeni.

Mit tegyek, ha hiányos terméket kapok?

Kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és küldj fényképeket a csomagolásról és a szállítási címkéről. Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot, hogy együtt megoldást találjunk.

Mit tegyek, ha nem lefényképezhető a hiba?

Ebben az esetben küldj nekünk egy videót, vagy küldd vissza a terméket közvetlenül nekünk.

Mit tegyek, ha más terméket kapok?

Kérünk, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, és küldj fényképeket a csomagolásról és a szállítási címkéről. Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot a megoldás érdekében.

Mit tegyek, ha a várttól eltérő összeget kapok?

Kérünk, először ellenőrizd a számlád és a felhasznált kedvezmények összegét. Ha az összeg még mindig nem egyezik, kérünk, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és közösen megoldjuk a problémát.

Mit tegyek, ha még mindig nem kaptam meg a pénzt?

Kérünk, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és együtt mindent megoldunk.

Segítségre van szükséged?

ügyfélszolgálat 06 1 550 7606 / munkanapokon 8:00-tól 16:00-ig
whatsapp  +420 232 005 040
online chat (a képernyőn jobb oldalon, lent található)