Már 2,5 millió tagunk van
Lépj be a Bonami világába és szerezd meg az 1 750 Ft bónuszt az első vásárlásra! Lépj be a Bonami világába és szerezd meg az 1 750 Ft bónuszt az első vásárlásra!

Bútorok és lakáskiegészítők akár 70%-kal olcsóbban!

  • 1000+ új termék minden egyes nap
  • Speciális kedvezmények és jutalmak
  • Ingyenes szállítás 15 000 Ft felett
  • 365 napos cseregarancia
vagy
Belépés Facebook fiókkal
Figyeljük helyetted!

Termékfigyelés bekapcsolva:: A nevű termék mostantól figyelve van!

Amint újból elérhető lesz ez a termék, a(z) e-címen értesítünk Téged! Ha szeretnéd, megváltoztathatod a termék figyeléséhez kapcsolt email címet, illetve a termék figyelését is lehetőséged van deaktiválni. Megváltoztathatod a figyelmeztetéshez kapcsolt email címet.

Ok
Figyelés kikapcsolva

A termék figyelését kikapcsoltad. Ha továbbra is szeretnéd figyelemmel követni, itt tudod újra aktiválni a figyelést.

Ok

Valaki megelőzött!

Sajnáljuk, de valaki megelőzött! :-( A terméket már valaki megvette! Bekapcsolva hagyjuk a termékfigyelőt, hogy legközelebb véletlenül se maradj le róla! Amennyiben már nem szeretnéd figyelni a terméket, deaktiváld a figyelőt! deaktiválás.

Ok

Az oldal felhasználóbarát működéséhez sütiket használunk! Hogyan használjuk fel a sütiket? Itt olvashatsz róla.

ok

Csak ma | Ingyenes szállítás az EGYEDIKARACSONY kóddal.6 000 Ft feletti vásárlás esetén, a túlméretes termékek kivételével mindenre.

Csak ma | Ingyenes szállítás az EGYEDIKARACSONY kóddal.6 000 Ft feletti vásárlás esetén, a túlméretes termékek kivételével mindenre.

  • kisokos@bonami.hu
  • 06 1 550 7606
FőoldalFőoldalReklamáció és termékvisszaküldés

Reklamáció és termékvisszaküldés

Nem felel meg elvárásaidnak a termék? Ne aggódj, hiszen 365 napon belül visszaküldheted hozzánk, és pénzvisszafizetésben részesülhetsz. A folyamat gördülékenysége érdekében a visszaküldeni kívánt túlméretes termékeket saját költségünkön mi szállítjuk vissza.

Reklamáció és termékvisszaküldés

Nem vagy elégedett a kiszállított termékkel? Eltört, nem működik esetleg nem nyerte el a tetszésed? Ebben az esetben panaszt tehetsz és visszatérítésben részesülhetsz. Kövesd az alábbi lépéseket:

1. Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
2. Töltsd ki a reklamációs lapot!
3. Csomagold be a terméket!
4. Küldd vissza hozzánk!
5. Várj, amíg feldolgozzuk a reklamációt!

1. Lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal!

1. Lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal!
Írj nekünk a kisokos@bonami.hu e-mail címre vagy hívd a 06 1 550 7606-os telefonszámot! Kérjük, tudasd velünk az alábbi információkat:
  • problémás termék rendelésszáma
  • reklamáció oka (sérült, hibás termék stb.)
  • sérült áruk esetén kérjük, küldj egy fényképet a hibáról és a csomagról, amelyben az árut megkaptad
Segítheti az ügyintézést, ha teljes (távoli) képet küldesz a termékről és a sérült részeket külön is lefényképezed. Hiányzó alkatrész esetén jelöld meg azt a mellékelt útmutatóban! Annak érdekében, hogy belső csomagolás technikánkat fejleszteni tudjuk, kérjük, küldj képet a csomag belső kinézetéről is.

Ha sérült csomagot kézbesít a szállító, vedd át, majd azonnal fényképezd le és írass egy kárbejelentő lapot a szállítóval! Ez megkönnyíti a reklamáció folyamatát.

2. Töltsd ki a reklamációs űrlapot!

2. Töltsd ki a reklamációs űrlapot!
A reklamációs űrlap a Bonami fiókod Rendeléseim pontjában vagy a számlát tartalmazó e-mailben található meg. Válaszd ki a megfelelő rendelésszámot, nyomtasd ki a hozzá tartozó reklamációs űrlapot, majd kitöltve tedd bele a visszaküldeni kívánt termék csomagjába.

Ha a visszaküldés okát nem szeretnéd megindokolni, akkor is kérjük, hogy töltsd ki az űrlapot, és segíts nekünk a visszetérítési folyamat gördülékeny lebonyolításában.

Ha nincs lehetőséged az űrlap kinyomtatására, kérjük, hogy a visszaküldeni kívánt termék csomagjában add meg nekünk a rendelés számát és a számlaszámot, ahova az összeget utalni tudjuk majd.

3. Csomagold be a terméket!

3.  Csomagold be a terméket!
A visszaküldött csomagnak tartalmazni kell:
  • a reklamáció tárgyát képező terméket
  • a kitöltött reklamációs űrlapot
  • töltőanyagot, amely megakadályozza a további károk keletkezését (buborékfólia, újságpapír, polisztirol stb.)

Tisztítsd meg a terméket és állítsd eredeti állapotába! Óvatosan csomagold be az eredeti dobozába. Fontos, hogy a további károktól védve legyen. Nyugodtan használj újságpapírt. Sérülékenyebb termékek esetén buborékfóliát vagy polisztirolt ajánlunk. A csomagba tedd bele a kitöltött reklamációs űrlapot! Gondosan zárd le a csomagot erős ragasztószalag segítségével.

Bútort vagy túlméretes terméket küldenél vissza?

4. Küldd vissza a csomagot hozzánk!

4. Küldd vissza a csomagot hozzánk!
A reklamáció tárgyát képező vagy visszatéríteni kívánt terméket az alábbi címre küldheted:

Bonami ID 1915, Frogman s.r.o.
Széchenyi utca 44-46
4110 BIHARKERESZTES

5. A reklamáció feldolgozása

5. A reklamáció feldolgozása
Számunkra a Te elégedettséged a legfontosabb! A reklamációnál kérjük tüntesd fel, hogy számodra a pénzvisszafizetés vagy a termék új darabra cserélése lenne az ideális megoldás.

Ha a termék raktáron van, pár nap múlva már újat tudunk belőle szállítani. Ha viszont beszállítónktól kell megrendelnünk, akkor a folyamat több időt vesz igénybe. Az időtartamról előzetes tájékoztatást adunk.

A termék raktárunkba érkezésekor azonnal értesítünk. A reklamáció megoldásával vagy a termék visszavételével kapcsolatban információs e-mailt küldünk. Adott esetben a pénzt azonnal utaljuk a feltüntetett bankszámlára.
Mit csinálj, ha...
...nem a várt összeg érkezett a bankszámládra?

A visszafizetett összeg mindig pontosan annyi, amennyit Te fizettél a termékért. Az eredeti árat bármilyen engedmény vagy hűségpont felhasználása csökkenti (Mik azok a hűségpontok?). A visszatérítés pontos összegét a Rendeléseim pontban, a rendelés részleteiben találod meg.
...a pénz nem érkezett meg?

A pénz visszatérítésének feldolgozása változó időtartammal mehet végbe. Bármilyen probléma vagy ki nem fizetés esetén, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, e-mailben a kisokos@bonami.hu címen vagy a 06 1 550 7606 -os telefonszámon.

Túlméretes termékek visszaküldése

Tudjuk, hogy egy kanapé visszaküldése nem egyszerű, ezért bútorok visszaküldése esetén különleges szolgáltatást biztosítunk.
1. Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal
Tájékoztass minket arról, hogy mit és mikor szeretnél visszaküldeni! Hívj minket a 06 1 550 7606-os telefonszámon (minden nap 8 és 17 óra között) vagy írj emailt a kisokos@bonami.hu címre.
2. A szállítást mi fizetjük
A Frogman futárszolgálat felveszi a terméket, a szállítási költséget pedig cégünk állja.
3. A felvétel dátumát Te határozod meg
A szállítás dátumát ügyfélszolgálatunkkal egyeztetheted. A többit mi intézzük. Ha a futárszolgálat nem fogadja el a túlméretes termék felvételének dátumát, felveszi Veled a kapcsolatot, hogy új időpontot egyeztessen. A termék felvételének pontos időpontját sajnos nem tudjuk megmondani.

Amikor a szállító felveszi a terméket, kérj tőle igazolást a termék felvételéről! Szeretnénk, ha a termék biztosan hozzánk kerülne vissza.

Meddig lehet visszaküldeni egy terméket?

365 napod van eldönteni
Ha a terméket a kézbesítéstől számított 14 napon belül, az eredeti csomagolásban küldöd vissza, a termék teljes árát visszatérítjük. Ha lekésed ezt a 14 napos határidőt, akkor is van lehetőség a termék eredeti csomagolásban történő visszaküldésére. Ez esetben a visszatérítés összegét (a termék eladási árát) 30 naponként (az átvételtől számított 15. naptól kezdve) 5%-al csökkentjük, és ez a csökkentett végösszeg kerül visszautalásra. Ez fedezi a visszatérítéssel járó minimális költségeket.
Reklamációra 2 évig van lehetőséged
A termékekre 2 éves jótállási idő vonatkozik. Amennyiben a termékre meghosszabbított jótállás vonatkozik, akkor az a számlán, a jótállási bizonylaton és a szállítólevélben van feltüntetve.
 
Már mész is? Csupán 10 másodperc és kedvezményekkel halmozunk el! ;)

Hozd létre a Bonami fiókodat és 1 750 Ft bónuszt kapsz tőlünk az  első vásárlásodra, valamint további akciók és praktikus funkciók is várnak az oldalon, mint például:

  • 1000+ új termék minden egyes nap
  • Speciális kedvezmények és jutalmak
  • Ingyenes szállítás 15 000 Ft felett
  • 365 napos cseregarancia
vagy
Belépés Facebook fiókkal

A regisztrációval elfogadod oldalunk Adatkezelési szabályzatát.

A regisztrációval elfogadod oldalunk Adatkezelési szabályzatát.