1 750 Ft nekedRegisztrációBejelentkezés1 750 Ft nekedKosár

Reklamáció és termékvisszaküldés

  • 365 napos termékvisszaküldési lehetőség
  • 45 napos visszaküldési lehetőség a matracokra
  • Ingyenes és problémamentes visszaküldés a túlméretes termékeknél

Reklamáció és termékvisszaküldés

Nem vagy elégedett a kiszállított termékkel? Eltört, nem működik esetleg nem nyerte el a tetszésed? Ebben az esetben panaszt tehetsz és visszatérítésben részesülhetsz. Kövesd az alábbi lépéseket.

1. Kérd a csomag visszaküldését vagy vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal

Újdonságok:
  • Megrendelheted a felvételt a GLS-en, vagy GLS weboldalon keresztül. A futár az általad megadott címen veszi fel a csomagot. A szolgáltatás díjmentes.
  • A DPD űrlap kitöltésével könnyen és ingyenesen kérheted.
  • A visszaküldendő csomagot bármely postán feladhatod.

    Kérünk, győződj meg róla, hogy a csomag elküldése előtt eltávolítottad az eredeti szállítási címkéket.

  • A nagyobb vagy nehezebb termékek, például kanapék, szekrények vagy egyéb bútorok visszaküldéséhez kérjük, lépjél kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a kisokos@bonami.hu e-mail címen.

    Hogyan küldheted vissza a csomagot?
  • DPD ingyenes visszaküldés: Töltsd ki a DPD űrlapot ezen a linken.
    Ha több csomagot szeretnél visszaküldeni, akkor mindegyiknél külön kell kitölteni az űrlapot.
    A futár olyan csomagot tud átvenni, amelynek súlya nem haladja meg a 30 kg-ot és a csomag egyik oldala sem hosszabb 170 cm-nél.
  • Az elszállítást a GLS oldalán keresztül tudod megrendelni a következő linken.
    A futár olyan csomagot tud átvenni, amelynek súlya nem haladja meg a 30 kg-ot és a csomag egyik oldala sem hosszabb 170 cm-nél.
  • A postai úton történő ingyenes visszaküldés esetén, bármelyik Magyar posta kirendeltségen feladhatod a csomagot. A feladásnál a címzettnek a következőt kell megadni:

    BONAMI.CZ a.s.

    A Magyar postán olyan csomagot tudsz ingyenesen feladni, amelynek súlya nem haladja meg a 30 kg-ot és a csomag egyik oldala sem hosszabb 170 cm-nél.

    Segítségre van szükséged?
  • 1. Lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal!
    Írj nekünk a kisokos@bonami.hu. Kérjük, tudasd velünk az alábbi információkat:
    • problémás termék rendelésszáma
    • reklamáció oka (sérült, hibás termék stb.)
    • sérült áruk esetén kérjük, küldj egy fényképet a hibáról és a csomagról, amelyben az árut megkaptad

    Hogyan segíthetsz a folyamat gyorsabb feldolgozásában?

    Segítheti az ügyintézést, ha teljes (távoli) képet küldesz a termékről és a sérült részeket külön is lefényképezed. Hiányzó alkatrész esetén jelöld meg azt a mellékelt útmutatóban! Annak érdekében, hogy belső csomagolás technikánkat fejleszteni tudjuk, kérjük, küldj képet a csomag belső kinézetéről is.

    Ha sérült csomagot kézbesít a szállító, vedd át, majd azonnal fényképezd le és írass egy kárbejelentő lapot a szállítóval! Ez megkönnyíti a reklamáció folyamatát.

    2. Töltsd ki a reklamációs űrlapot!

    2. Töltsd ki a reklamációs űrlapot!

    Hol találom a reklamációs lapot?

    A reklamációs űrlap a Bonami fiókod Rendeléseim pontjában vagy a számlát tartalmazó e-mailben található meg. Válaszd ki a megfelelő rendelésszámot, nyomtasd ki a hozzá tartozó reklamációs űrlapot, majd kitöltve tedd bele a visszaküldeni kívánt termék csomagjába.

    Ha a visszaküldés okát nem szeretnéd megindokolni, akkor is kérjük, hogy töltsd ki az űrlapot, és segíts nekünk a visszetérítési folyamat gördülékeny lebonyolításában.

    Rendeléseim

    Nem tudom kinyomtatni a reklamációs lapot.

    Ha nincs lehetőséged az űrlap kinyomtatására, kérjük, hogy a visszaküldeni kívánt termék csomagjában add meg nekünk a rendelés számát és a számlaszámot, ahova az összeget utalni tudjuk majd.

    3. Csomagold be a terméket!


    A visszaküldött csomagnak tartalmazni kell:
    • a reklamáció tárgyát képező terméket
    • a kitöltött reklamációs űrlapot
    • töltőanyagot, amely megakadályozza a további károk keletkezését (buborékfólia, újságpapír, polisztirol stb.)
    3.  Csomagold be a terméket!

    Hogyan csomagoljam be a terméket megfelelően?

    Tisztítsd meg a terméket és állítsd eredeti állapotába! Óvatosan csomagold be az eredeti dobozába. Fontos, hogy a további károktól védve legyen. Nyugodtan használj újságpapírt. Sérülékenyebb termékek esetén buborékfóliát vagy polisztirolt ajánlunk. A csomagba tedd bele a kitöltött reklamációs űrlapot! Gondosan zárd le a csomagot erős ragasztószalag segítségével.

    4. Küldd vissza a csomagot nekünk!



    Az ingyenes visszaküldéshez kövesd az 1-es pontot, vagy lépj velünk kapcsolatba:

    kisokos@bonami.hu

    Bonami - Győri Depo
    CST
    Győr
    9041.
    4. Küldd vissza a csomagot hozzánk!

    5. A reklamáció feldolgozása


    Számunkra a Te elégedettséged a legfontosabb! A reklamációnál kérjük tüntesd fel, hogy számodra a pénzvisszafizetés vagy a termék új darabra cserélése lenne az ideális megoldás.
    5. A reklamáció feldolgozása

    Mikor kapom meg az új terméket?

    Ha a termék raktáron van, pár nap múlva már újat tudunk belőle szállítani. Ha viszont beszállítónktól kell megrendelnünk, akkor a folyamat több időt vesz igénybe. Az időtartamról előzetes tájékoztatást adunk.

    Hogyan működik a panaszkezelés?

    A termék raktárunkba érkezésekor azonnal értesítünk. A reklamáció megoldásával vagy a termék visszavételével kapcsolatban információs e-mailt küldünk. Adott esetben a pénzt azonnal utaljuk a feltüntetett bankszámlára.

    Mit csinálj, ha...

    ...nem a várt összeg érkezett a bankszámládra?

    A visszafizetett összeg mindig pontosan annyi, amennyit Te fizettél a termékért. Az eredeti árat bármilyen engedmény vagy hűségpont felhasználása csökkenti (Mik azok a hűségpontok?). A visszatérítés pontos összegét a Rendeléseim pontban, a rendelés részleteiben találod meg.

    ...a pénz nem érkezett meg?

    A pénz visszatérítésének feldolgozása változó időtartammal mehet végbe. Bármilyen probléma vagy ki nem fizetés esetén, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, e-mailben a kisokos@bonami.hu címen.

    Túlméretes termékek visszaküldése

    Tudjuk, hogy egy kanapé visszaküldése nem egyszerű, ezért bútorok visszaküldése esetén különleges szolgáltatást biztosítunk.
    1. Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal
    Tájékoztass minket arról, hogy mit és mikor szeretnél visszaküldeni! Írj emailt a kisokos@bonami.hu címre.
    2. A szállítást mi fizetjük
    A Futar.hu futárszolgálat felveszi a terméket, a szállítási költséget pedig cégünk állja.
    3. A felvétel dátumát Te határozod meg
    A szállítás dátumát ügyfélszolgálatunkkal egyeztetheted. A többit mi intézzük. Ha a futárszolgálat nem fogadja el a túlméretes termék felvételének dátumát, felveszi Veled a kapcsolatot, hogy új időpontot egyeztessen. A termék felvételének pontos időpontját sajnos nem tudjuk megmondani.

    Amikor a szállító felveszi a terméket, kérj tőle igazolást a termék felvételéről! Szeretnénk, ha a termék biztosan hozzánk kerülne vissza.

    Meddig lehet visszaküldeni egy terméket?

    365 napod van eldönteni
    Ha a terméket a kézbesítéstől számított 14 napon belül az eredeti csomagolásban visszaküldöd nekünk, a termék teljes árát visszautaljuk számládra. Lekésted a határidőt? A kibontott terméket ezután is visszaküldheted. Ez esetben a visszatérítés összegét 30 naponként (a csomag átvételtől számítva) az eladási ár 5%-ával csökkentjük. Ha nem az eredeti csomagolóanyagban küldöd vissza a terméket, akkor a visszautalt összeget a vételár további 15%-ával csökkentjük. A visszaszállítással kapcsolatos legszükségesebb költségeket mi álljuk. A tőlünk vásárolt matrac visszaküldésére 45 nap áll rendelkezésedre. Részletesebb információkat a Reklamációs szabályzatban találsz.
    Reklamációra 2 évig van lehetőséged
    A termékekre 2 éves jótállási idő vonatkozik. Amennyiben a termékre meghosszabbított jótállás vonatkozik, akkor az a számlán, a jótállási bizonylaton és a szállítólevélben van feltüntetve.