- 365 napos termékvisszaküldési lehetőség
- 45 napos visszaküldési lehetőség a matracokra
- Ingyenes és problémamentes visszaküldés a túlméretes termékeknél
Reklamáció és termékvisszaküldés
Nem vagy elégedett a kiszállított termékkel? Eltört, nem működik esetleg nem nyerte el a tetszésed? Ebben az esetben panaszt tehetsz és visszatérítésben részesülhetsz. Kövesd az alábbi lépéseket.
1. Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
5 kg-ot meghaladó csomagok és túlméretes termékek visszaküldése esetén, kérjük lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal!
Folytasd az alábbi lépésekkel.
Segítségre van szükséged?
Írj nekünk a
kisokos@bonami.hu e-mail címre vagy hívd a
06 1 550 7606-os telefonszámot! Kérjük, tudasd velünk az alábbi információkat:
- problémás termék rendelésszáma
- reklamáció oka (sérült, hibás termék stb.)
- sérült áruk esetén kérjük, küldj egy fényképet a hibáról és a csomagról, amelyben az árut megkaptad
Hogyan segíthetsz a folyamat gyorsabb feldolgozásában?
Segítheti az ügyintézést, ha teljes (távoli) képet küldesz a termékről és a sérült részeket külön is lefényképezed. Hiányzó alkatrész esetén jelöld meg azt a mellékelt útmutatóban! Annak érdekében, hogy belső csomagolás technikánkat fejleszteni tudjuk, kérjük, küldj képet a csomag belső kinézetéről is.
Ha sérült csomagot kézbesít a szállító, vedd át, majd azonnal fényképezd le és írass egy kárbejelentő lapot a szállítóval! Ez megkönnyíti a reklamáció folyamatát.
2. Töltsd ki a reklamációs űrlapot!
Hol találom a reklamációs lapot?
A reklamációs űrlap a Bonami fiókod
Rendeléseim pontjában vagy a számlát tartalmazó e-mailben található meg. Válaszd ki a megfelelő rendelésszámot, nyomtasd ki a hozzá tartozó reklamációs űrlapot, majd kitöltve tedd bele a visszaküldeni kívánt termék csomagjába.
Ha a visszaküldés okát nem szeretnéd megindokolni, akkor is kérjük, hogy töltsd ki az űrlapot, és segíts nekünk a visszetérítési folyamat gördülékeny lebonyolításában.
RendeléseimNem tudom kinyomtatni a reklamációs lapot.
Ha nincs lehetőséged az űrlap kinyomtatására, kérjük, hogy a visszaküldeni kívánt termék csomagjában add meg nekünk a rendelés számát és a számlaszámot, ahova az összeget utalni tudjuk majd.
3. Csomagold be a terméket!
A visszaküldött csomagnak tartalmazni kell:
- a reklamáció tárgyát képező terméket
- a kitöltött reklamációs űrlapot
- töltőanyagot, amely megakadályozza a további károk keletkezését (buborékfólia, újságpapír, polisztirol stb.)
Hogyan csomagoljam be a terméket megfelelően?
Tisztítsd meg a terméket és állítsd eredeti állapotába! Óvatosan csomagold be az eredeti dobozába. Fontos, hogy a további károktól védve legyen. Nyugodtan használj újságpapírt. Sérülékenyebb termékek esetén buborékfóliát vagy polisztirolt ajánlunk. A csomagba tedd bele a kitöltött reklamációs űrlapot! Gondosan zárd le a csomagot erős ragasztószalag segítségével.
4. Küldd vissza a csomagot hozzánk!
A reklamáció tárgyát képező vagy visszatéríteni kívánt terméket az alábbi címre küldheted:
Bonami ID 1915, Frogman s.r.o.
Környei út 44
2800 Tatabánya
5. A reklamáció feldolgozása
Számunkra a Te elégedettséged a legfontosabb! A reklamációnál kérjük tüntesd fel, hogy számodra a pénzvisszafizetés vagy a termék új darabra cserélése lenne az ideális megoldás.
Mikor kapom meg az új terméket?
Ha a termék raktáron van, pár nap múlva már újat tudunk belőle szállítani. Ha viszont beszállítónktól kell megrendelnünk, akkor a folyamat több időt vesz igénybe. Az időtartamról előzetes tájékoztatást adunk.
Hogyan működik a panaszkezelés?
A termék raktárunkba érkezésekor azonnal értesítünk. A reklamáció megoldásával vagy a termék visszavételével kapcsolatban információs e-mailt küldünk. Adott esetben a pénzt azonnal utaljuk a feltüntetett bankszámlára.
Mit csinálj, ha...
...nem a várt összeg érkezett a bankszámládra?
A visszafizetett összeg mindig pontosan annyi, amennyit Te fizettél a termékért. Az eredeti árat bármilyen engedmény vagy hűségpont felhasználása csökkenti (
Mik azok a hűségpontok?). A visszatérítés pontos összegét a
Rendeléseim pontban, a rendelés részleteiben találod meg.
...a pénz nem érkezett meg?
A pénz visszatérítésének feldolgozása változó időtartammal mehet végbe. Bármilyen probléma vagy ki nem fizetés esetén, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, e-mailben a kisokos@bonami.hu címen vagy a 06 1 550 7606 -os telefonszámon.
Túlméretes termékek visszaküldése
Tudjuk, hogy egy kanapé visszaküldése nem egyszerű, ezért bútorok visszaküldése esetén különleges szolgáltatást biztosítunk.
1. Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal
Tájékoztass minket arról, hogy mit és mikor szeretnél visszaküldeni! Hívj minket a 06 1 550 7606-os telefonszámon (minden nap 8 és 17 óra között) vagy írj emailt a
kisokos@bonami.hu címre.
2. A szállítást mi fizetjük
A Frogman futárszolgálat felveszi a terméket, a szállítási költséget pedig cégünk állja.
3. A felvétel dátumát Te határozod meg
A szállítás dátumát ügyfélszolgálatunkkal egyeztetheted. A többit mi intézzük. Ha a futárszolgálat nem fogadja el a túlméretes termék felvételének dátumát, felveszi Veled a kapcsolatot, hogy új időpontot egyeztessen. A termék felvételének pontos időpontját sajnos nem tudjuk megmondani.
Amikor a szállító felveszi a terméket, kérj tőle igazolást a termék felvételéről! Szeretnénk, ha a termék biztosan hozzánk kerülne vissza.

Meddig lehet visszaküldeni egy terméket?
365 napod van eldönteni
Ha a terméket a kézbesítéstől számított 14 napon belül, az eredeti csomagolásban küldöd vissza, a termék teljes árát visszatérítjük. Ha lekésed ezt a 14 napos határidőt, akkor is van lehetőség a termék eredeti csomagolásban történő visszaküldésére. Ez esetben a visszatérítés összegét (a termék eladási árát) 30 naponként (az átvételtől számított 15. naptól kezdve) 5%-al csökkentjük, és ez a csökkentett végösszeg kerül visszautalásra. Ez fedezi a visszatérítéssel járó minimális költségeket. Amennyiben matracot vásároltál nálunk, és nem felel meg elvárásaidnak, a visszaküldésre 45 nap áll rendelkezésre.
Reklamációra 2 évig van lehetőséged
A termékekre 2 éves jótállási idő vonatkozik. Amennyiben a termékre meghosszabbított jótállás vonatkozik, akkor az a számlán, a jótállási bizonylaton és a szállítólevélben van feltüntetve.