Termékkel kapcsolatos reklamáció
A termék törött, hiányos vagy használat közben tönkrement.
Termékvisszaküldés
A termék más, mint a képen, nem tetszik vagy egyszerűen csak meggondoltam magam.
*Ha a küldemény kézhezvételétől számított 14 napon belül eredeti csomagolásában visszaküldöd nekünk a terméket, a teljes összeget visszautaljuk a számládra. Ha erről lemaradtál, akkor sincs gond. A nem kicsomagolt árut továbbra is visszaküldheted. 30 naponként az eladási ár 5%-ával csökkentjük a visszautalt összeget. Így fedezzük a visszaszállítással kapcsolatos legszükségesebb költségeket. A tőlünk vásárolt matracot 45 napon belül küldheted vissza. Részletes tájékoztatást a reklamációs szabályzatban találsz.
Gyakori kérdések
Visszaküldöm a terméket. Mik a visszatérítés feltételei?
Ha a küldemény kézhezvételétől számított 14 napon belül eredeti csomagolásában visszaküldöd nekünk a terméket, a teljes összeget visszautaljuk a számládra. Ha erről lemaradtál, akkor sincs gond. A nem kicsomagolt árut továbbra is visszaküldheted. 30 naponként az eladási ár 5%-ával csökkentjük a visszautalt összeget. Így fedezzük a visszaszállítással kapcsolatos legszükségesebb költségeket. A tőlünk vásárolt matracot 45 napon belül küldheted vissza. Részletes tájékoztatást a reklamációs szabályzatban találsz.
A Bonami Boltban is ingyenesen lehet visszaküldeni a terméket?
A terméket az Arena Mallban található Bonami Boltban is visszaküldheted, mindezt ingyen. Amennyiben szükséges, üzletünk munkatársai segítenek neked.
Hogyan kell előkészíteni és visszaküldeni a terméket?
A terméket úgy csomagold be, hogy a lehető legnagyobb mértékben védve legyen a szállítás közbeni esetleges sérülésektől. A visszaküldött csomagnak tartalmaznia kell: a terméket, a kitöltött reklamációs űrlapot, a további sérüléseket megakadályozó töltőanyagot (buborékfólia, újságpapír, polisztirol stb.) A visszaküldés a DPD vagy csomagküldési szolgáltatókon keresztül díjmentes, a részletes eljárásért olvasd el a Visszaküldés/visszavétel részt.
Pénzbe kerül a visszaküldés?
A túlméretes termékek visszaküldése ingyenes. Egyéb termékek esetében a visszaküldés ingyenes, amennyiben a DPD vagy postai szolgáltatást használod.
Az egész terméket vagy csak a törött részt kell visszaküldenem?
Amennyiben lehetséges, kérünk, küldj fényképet a sérült termékről és a kárrendezési osztályunk megbeszéli veled a részleteket. Ha a hibás terméket fényképek küldése nélkül küldöd vissza hozzánk, az egész terméket vissza kell küldeni.
További kérdések:
Mit tegyek, ha hiányos terméket kapok?
Kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és küldj fényképeket a csomagolásról és a szállítási címkéről. Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot, hogy együtt megoldást találjunk.
Mit tegyek, ha nem lefényképezhető a hiba?
Ebben az esetben küldj nekünk egy videót, vagy küldd vissza a terméket közvetlenül nekünk.
Mit tegyek, ha más terméket kapok?
Kérünk, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, és küldj fényképeket a csomagolásról és a szállítási címkéről. Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot a megoldás érdekében.
Mit tegyek, ha a várttól eltérő összeget kapok?
Kérünk, először ellenőrizd a számlád és a felhasznált kedvezmények összegét. Ha az összeg még mindig nem egyezik, kérünk, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és közösen megoldjuk a problémát.
Mit tegyek, ha még mindig nem kaptam meg a pénzt?
Kérünk, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és együtt mindent megoldunk.
Segítségre van szükséged?