GLAMOUR-napok: 20% kedvezmény | Spórolj még ma →
Kanapék 15% kedvezménnyel | Kód: KANAPE15 →
4 000 Ft nekedRegisztrációBejelentkezésKosárMenu

Népszerű márkák a Bonamin, erős nők támogatásával

A nemzetközi nőnap minden nőé. Megtiszteltetés számunkra, hogy bemutathatunk néhány olyan hölgyet, akik a Bonami kedvenc márkái mögött állnak. Ismerd meg azokat a nagyszerű női tervezőket, akik valóra váltották álmaikat. Lássuk csak, ismered az alábbi márkák mindegyikét?

Busy B: Szorgalmas, mint egy méhecske

Te is úgy érzed, hogy túlterhelnek a kötelezettségek, a találkozók és a dolgok, amiket nem tudsz elfelejteni megvenni? Pontosan ezért jött létre a Busy B márka, hogy segítsen megtervezni és megszervezni a mindennapokat és a nagy eseményeket, például az esküvőket. Azok pedig már egy rendes tervezőt igényelnek!


Nézd meg a nőt, aki mindezek mögött áll: A stílusos jegyzetfüzetek és szervezők mögött Kerri Binnie terméktervező áll, aki kezdetben egy karácsonyi kártyaszervezőt talált ki. Az angol nyelvű országokban rengetegen küldenek belőlük, így jól jön egy rendes szervező. A következő évben valamelyik cég 10 000 darabot rendelt belőlük, és így született meg a Busy B.

Kerri figyelmesen hallgatta barátait, akik a multitasking és a sokféle felelősség miatt megőrültek, és fokozatosan különböző tervezőkkel próbálták meg megszelídíteni a mindennapi káoszt. Cége pedig egyre nőtt, és a tervezői díjak is egyre csak jöttek. Ma már a stílusos tervezőktől és naptáraktól kezdve az írószerek, tokok és címkék aranyos választékáig mindent megkaphatsz.

PS: B mint Binnie, de angolul méh is. Pont a játékosságért.

EMKO: Visszatérés a kézműves hagyományokhoz

Ha volt már alkalma megnézni az Emko márka valamelyik székét vagy dekorációját, biztosan egyetért velünk abban, hogy ez nem semmi! Átgondolt és időtálló a legapróbb részletekig, tartós és gondosan megmunkált bútorok a legjobb anyagokból, amelyek évekig kitartanak. Maguk a tervezők mondják, hogy azoknak alkotnak, akik szeretnének levet varázsolni a terükbe.

Nézd meg a nőt, aki mindezek mögött áll: Erika Markovska-Mikulskiene állt a cég ötletének középpontjában, amely Inessa Malafej tervezővel együttműködve indult. Az első íróasztalt már egy egyetemi projekt részeként gondolták ki. Néhány évvel később az íróasztal elnyerte a rangos Red Dot-díjat. Szép kezdet, nem?

Azóta további darabokkal bővült a kínálat, és az európai, ázsiai és amerikai vásárokon is keresett. Mindezek mögött az az eredeti ötlet áll, hogy felelevenítsék az ősi balti kézműves hagyományokat és a litván dizájnt. És véleményünk szerint ez kiválóan sikerült.

Bloomingville: Válasszuk az újrahasznosítást

Ha az északi életstílus rajongója vagy, akkor imádni fogod a dán Bloomingville márkát, amely 23 éve segít designdarabjaival szebbé tenni az otthonokat világszerte. A termékek mindegyike a nyugodt dán életstílushoz - a hygge-hez - kapcsolódik: például egy kényelmes fotelben ülve, egy csésze illatos kávét meginni egy gyönyörű csészéből, és magunkba szívni az otthonosság és a melegség érzését.

A Bloomingville márkát a időtlen északi dizájn jellemzi, olyan természetes anyagokból készült minőségi termékekkel, mint a rattan, a fa, a tengeri fű vagy a kőedények. Emellett a márka filozófiája az újrahasznosításon és ezen anyagok fenntarthatóságán alapul. Ezért számos termék "maradék" üvegből, fából és pamutból készül.

Nézd meg a nőt minden mögött: Betina Stampe tervező 2000-ben a Bloomingville márka megalapításával teljesítette ki a dekorálás iránti szenvedélyét, és azóta is megosztja szenvedélyét a világgal. Ma már lakberendezési kiegészítők, textíliák, dizájnbútorok és világítótestek széles választékából válogathatsz. Minden évben négy fő kollekció és több másodlagos kollekció készül az Ön számára. A márka óriási népszerűsége azonban a tervezők szerint nem változtat a fő küldetésükön, ami nem más, mint vidám változásokat hozni a mindennapokba.

Moi Mili: A fenntarthatóság az első

Prémium minőség és helyi kivitelezés Lengyelország legjobb kézműveseivel és varrónőivel együttműködve - ez a Moi Mili márka, amely különösen a kicsikre összpontosít. A Moi Mili amellett, hogy kiváló minőségű termékeket kínál, a környezetre gyakorolt hatások tiszteletben tartása mellett is elkötelezett. Akár a babapipák, akár a muszlinpelenkák iránt érdeklődik, biztos lehet benne, hogy kizárólag gondosan kiválasztott anyagokból és az összes CE-szabványnak megfelelően készült terméket kap.


Nézze meg a nőt, aki mindezek mögött áll: A Moi Mili márka története 2012-ben kezdődött, amikor Klaudia Wcisło, egy tehetséges művész, aki szenvedélyesen szeret egyedi és gyönyörű tárgyakat készíteni, elkészítette első gyermekeknek szánt dekorációit. A márka azóta is virágzik! Olyan vezető magazinok is elismerték, mint a Vogue, a Vanity Fair, a Marie Claire és a Wired.

A gyerekeknek szánt lakásdíszek és kiegészítők világszerte számos üzletben, butikban és concept store-ban kaphatók, többek között Európában, Észak-Amerikában, Ázsiában és a Közel-Keleten.

Poppy design: A pipacsot ábrázolja

Rikke Jacobsen dán művész, aki munkáiban akvarelleket használ. Számos, botanikai és finom minták által inspirált illusztrációjában elsősorban a skandináv identitás kialakítására koncentrál.

Rikke Jacobsen jellegzetes karakterével találkozhatsz például a gyönyörű Hammershøi Poppy kőedénykollekciójában, ahol a finom rózsaszín pipacsot választotta mintául. Munkája során a pipacs növekedésének különböző szakaszait vizsgálta, és úgy döntött, hogy van benne valami klasszikus, elegáns és északi - akárcsak a Hammershøi edényekben, amelyek vászonként is szolgálnak.

Rikke Jacobsen finoman kidolgozott művészete megtalálható a Hammershøi karácsonyi kollekciójában is, ahol fenyőtobozok, angyalok, diófélék, madarak és csillagok segítségével mesél történeteket.