Az oldal felhasználóbarát működéséhez sütiket használunk! Hogyan használjuk fel a sütiket? Itt olvashatsz róla.

ok
Menu
1 750 Ft nekedRegisztrációBejelentkezés1 750 Ft nekedKosár
FőoldalFőoldalInspirációk

Népszerű márkák a Bonaminál, erős nők támogatásával

MICHAELA ŠELENBERKOVÁ • MÁRCIUS 8.

A mai nap a nőké! Megtiszteltetés számunkra, hogy több olyan nőt is bemutathatunk, akiknek része volt a Bonami népszerű márkáinak megszületésében. Találkozz olyan nagyszerű tervezőkkel, akik beteljesítették álmaikat!

Whoop.de.doo: A tabuk stílusos döntögetése

A játékos Whoop.de.doo név alatt rendkívül elegáns, nagyon gondosan, nőgyógyász szakértőket is bevonva megtervezett női erotikus segédeszközöket találunk. A tervezők csehországban megkapták a Diáktervezők Országos Díját is.

Nő a sikeres márka mögött: a Whoop.de.doo mögött Anna Marešová cseh tervező áll. Az eredmény gyengéd, könnyű és szépen kidolgozott eszközök gyűjteménye, mint például a gésagolyók, egy vibrátor és újabb termékként egy menstruációs kehely is.

A gésagolyó nagyszerű eszköz a medencefenék megerősítésére, ami pozitív hatással van a nők egészségére és szexuális tapasztalataira. Támogatjuk ezt az irányt, és úgy gondoljuk, hogy még sokat fogunk hallani Annáról és munkájáról.

Linda Vrňáková: Bútorok, amelyek javítják az életminőséget

Képzelj el egy gyönyörű hintaszéket, amely nemcsak díszíti a lakást, hanem meg is masszíroz egy nehéz nap után. Hát nem álomszerű? Linda Vrňáková tervező pontosan ezt az álmot valósította meg, amikor tanulmányai során egyedi kárpitot keresett, és egyúttal a kisméretű labdák fizioterápiás módszerével is megismerkedett.

Vegyítette a két dolgot, ennek eredményei pedig a kézzel készített masszázsgolyós függő- és hintaszékei, párnái, valamit matracai, melyek segítik az izmok aktivitását, és teljesen ellazítanak, miközben te pihensz.

Nő a sikeres márka mögött: Linda Vrńákovát, a LIV Design alapítóját elbűvöli az újrahasznosítás. Szeret új dolgokat kitalálni, amelyeknek gyakorlati haszna van, és kellemesebbé vagy jobbá teszi az életünket. Arra törekszik, hogy termékeinek egyedi megjelenést nyújtson. Mindezt a társadalom és a bolygó felelősségteljes megközelítésével, felesleges pazarlás nélkül viszi véghez.

Busy B: Szorgos, akár a méhecske

Folyton azt érzed, hogy elárasztanak felelősségek, találkozók és bevásárlólisták? A Busy B márkát azért hozták létre, hogy segítsen megtervezni és megszervezni a mindennapokat és nagy eseményeket, legyen szó esküvőről, vagy szülinapi zsúrról. Mert mindenkinek szüksége van egy jó tervezőre!

Nő a sikeres márka mögött: A stílusos noteszek és szervezők mögött Kerri Binnie terméktervező áll, aki a karácsonyi képeslapok szervezőjén kezdett gondolkodni, amire nagy igény van az angol nyelvterületeken. A következő évben egy cég 10 000 darabot rendelt belőlük, így megszületett a Busy B márka.

Kerri figyelmesen hallgatta barátait, akik megőrültek a rájuk zúduló feladatoktól és a sok elintéznivalótól, és akik különböző tervezők segítségével próbálták megszelídíteni a napi káoszt. A Busy B-nél ma már mindent megvásárolhatunk a stílusos tervezőktől és naptáraktól kezdve a különböző írószerekig, tokokig és emlékeztetőkig.

PS: B mint Binnie, de a Bee angolul méhecskét is jelent. Játékos név, akár maga a márka.

Unlimited Design for kids: Kézzel készült gyerekbirodalom

Irány a gyerekszoba! Dekorációk, amelyek nemcsak szépekk és környezettudatosak, hanem valóban funkcionálisak is. A különféle papírjátékok és dekorációk kímélik a környezetet és tárolóként is funkcionálhatnak. Van például ötletesebb, mint egy teherautó alakú polc, amelyen más autókat tartunk?

Nő a sikeres márka mögött: Michaela Horáčková (Lancová) 2008-ban alapította Unlimited Design stúdióját, de már korábban is megnyert különféle dizájn-díjakat. Néhány évvel később a márkához csatlakozott az Unlimited Design for kids is, amelyben a tervezőt bizonyára a saját kisfia is megihlette.

Ma már számtalan formájú polcot, rajztáblát találunk a kínálatban, sőt, a márka felnőttek számára is tartogat meglepetéseket, mint a boros dobozok vagy pénztárcák.

EMKO: Visszatérés a kézműves hagyományokhoz

Ha már volt alkalmad megismerkedni egy karosszékkel vagy dekorációval az Emko műhelyéből, akkor biztosan egyetértesz velünk, hogy valami nagyon különleges dologról van szó! Átgondolt és időtálló, strapabíró és gondosan elkészített bútorok a legjobb anyagokból, amelyek sok évig fognak tartani.

Nő a sikeres márka mögött: Az alapötlet Erika Markovska-Mikulskienė fejéből pattant ki, aki Inesa Malafej tervezővel kezdett együtt dolgozni. Már egy egyetemi projekt részeként az első asztalukon gondolkodtak. Néhány évvel később ez az asztal elnyerte a rangos Red Dot díjat. Szép kezdés, igaz?

Azóta több olyan darab is szerepel a kínálatukban, amelyre az európai, ázsiai és az amerikai piacokon is nagy az érdeklődés. Szerintük a sikerek mögött az ötlet eredetisége áll: az ősi balti kézműves hagyomány és a litván formatervezés helyreállítása. Szerintünk is kiváló törekvés!

És még több Bonami-márka mögött is női tervezők állnak! Nézz körül nálunk!